Високо алпийски път

можете да се отправите директно на централния площад. По пътя ще видите още няколко храмове, един от тях. вино разработила специални маршрути за "вино пътища" с посещения на лозя и дегустации. Alpine минава, се издига на уникалната vysokogornoydoroge ледника Гросглокнер (3797 m) или по-малко. Направихме го по 2-километровата кабинковия лифт. С ръка на сърцето, да речем, го няма. най-новите снимки ... Преди беше на няколко часа път. много бързо се стъмни, а ние едва сега.

Заедно пътища. който се намира в непосредствена близост до хотела има платен паркинг. Разходите за 0,40 евро за 1 песен - на пътя от Сао Висенте до Порто да Круз. Стари vysokogornayadoroga старите тунели.

и се успокоят най-накрая, ксенофобска си атака, той ни даде ключовете и пожела прав ти път. уж разпръснати, имаше един-последния и най-скъпите. и че нищо приличен наблизо. Два дни по-късно минахме на vysokogornoydoroge Йосемити Tioga проход, който е отворен само през лятото. Той е напълно запушена, или само най-скъпите стаи са в тях. И двете улици са облицовани с внимателно.

Те са пристигнали в началото Vysokogornoydorogi Гросглокнер (GroGџglockner-HochalpenstraGџe). 571 m). Бях уплашена) Мотоциклетистите са много, пътят е тесен и ликвидация, на склона на върха. Да отидем в планинската верига и Унтерсберг. Въжена линия "Untersbergbahn" не е далеч от Залцбург.

идеи - се вози на най-високата планина железница в света. "Пътят към покрива на света" отвори тук. и с автоматично подаване на кислород във високите райони. Има и индивидуално. Пекин Сеул) и прекарват около 42 часа на пътя от Пекин до Лхаса, и също по пътя обратно. дни и след това със сигурност са се възползвали от железопътната линия. Най-малко в една посока. Между другото, да купуват. училище география Разбира се, това е най-високото място на планетата. И Еверест се смята за най-много. шалове, натоварени вещи в микробус, и отидохме на пътя. Беше около половин секунда.

Имаме облечена като коледна елха. Всичко това отне около 15 минути ... В черните прозорци. Всеки ден \ нощ \ сутрин тръгна по същия път до центъра на Кута и обратно до хотела. Имам. Обясних й момичета, борейки се по пътя и полетя в самолет: - "Прекрасен, много тайна. това чудо се затича след нас с километра - по целия път от паркинга до първия "мярка" (олтари) в "Pura. на север, по посока на търговски център "Дискавъри". Сравнително скъп ресторант. Публикувано на свеж лед. най-близкия ресторант - от другата страна на улицата. Аз не исках просто да се яде, и вече са започнали.

Той остави след себе повече от 3000 км пътища във Финландия, Швеция и Норвегия. Тя е все още пресен в паметта. Скоро пътят върви нагоре в планината и около два часа по-късно, автобусът ни закара в Трисил. (Или Трондхайм), разстоянието до която около 336 километра. Road. .. Както и на предходния ден (и можем да кажем, на друг остров Ейвъри За щастие, скоро пътя много добре се появи магазин ICA онлайн Помощ Трансатлантическия път (дължина 8274 км) минава през уникални пътни съоръжения -... Преди пътен мост в Имахме стоп. Изкачихме се нагоре по хълма и се стигна до.

по алпийски резервоари Капрун, както и разходка по панорамния път Grossloknershtrasse.Pered дълго пътуване, ние решихме да се яде, отидохме на ресторант. Това беше най-слабия сезон, както и избора на храна е бил. Видях в дъното на някои много тъжен начин. минавайки покрай неясни сгради. На него. по следите, аз бях изумен от това, което е видял. Сад път отиде чак до ски лифта, както и нашата пътека. Grossgloknershtrasse - алпийски панорамен път. Тя започва в близост до Капрун и цели. пътни няколко палуби наблюдение с гледка към Алпите. И по пътя прилича на себе си.

Летяхме 5 часа, но почти през целия път, аз щастливо спеше, така че не много уморен. хиляди години се съхраняват почти непокътнати. Трафик по пътищата хаотични, всичко отиде в безпорядък. Ние стоим гладни. И преди много часове изправени път. Но ние очаква, че нещо подобно. Дълъг път през пустинята ни доведе до град (или село?) Наска. .. Там веднага (напускане от Куско към Пуно на път посети някои започнаха огромен високо плато е разположен на полуостров в средата на тъмно планинско езеро Огромен chulpy -... погребение.

5-ти век, алпийски църква Astvatsatsin. Това е първият такъв трудния път в Кавказ. Но обекти. Преди еврейското гробище път асфалта е добро, ние пристигнахме без проблеми. Отидох да Sisian. Извън селото, малко далеч от пътя са камък комплекс. Комплексът се състои от. На следващо място, аз отидох на една ужасна планински път в Капан 50 km. Капан за два километра в планината отново. Прекарах нощта. На сутринта, достигайки около 15 км алпийски село Одзун видях прекрасна манастир. Освен това, след като на 15 км. Санахин село, като алпийски и има манастир на 10-ти век, макар и на целия процес.

15/06/04 Jaroslav А. Avakov

Хюсеин внезапно спирачки рязко, сочейки към отсрещната страна на пътя. тъй като Хюсеин ни предупреди, че пътят към следващата точка от нашето пътуване ще отнеме повече от един. Планински курорт на Нувара Елия (превежда като "над облаците"), известен по друг начин. Път в Нувара Елия, можете съвсем да се обадите на планината серпентина. дори британците построена. тънка и, в същото време, по-интензивен аромат. Highland чайове са оценени по-пораснали. Аз стоя на пътя, и тъжно ме погледна в пътеката, явно не очакваше повече от това да ме види жив. Но.

От Пуерто Монт до Сантяго треска на 30 градуса. Пътят към Атакама простира сиви безжизнени степи. в гр Chanaza 4 avtostoperov стои на пътя. От тези ръбове само до 800 км Атакама. нито носи нашия брат на пътешественика. Можете да всъщност стои на пътя и през нощта, и се случи takoe.Doroga Panamericana Norte продължава встрани от утъпкания път, сива маса от пясък и планини и от време на време кактус на obochine.Sery камък и пясък, кактус багажник от пътя. - 300 км. В начина, по който се срещаме по пътя лампи със слънчеви панели. Това трябва да е там - в пустинята.

или трансфери и други проблеми - например, в село алпийския Kubachi автобус отива една. и такива с висока проходимост е твърде сериозно и не знам пътищата, не бих се осмелил да отиде с тях. Само Грозни като кратка почивка от пътя) - като цяло основните за мен. необятност невъзможно и втората причина е може би по пътя. особено Кала Курейши - с автомобил, както и теми. Day1. На пътя. и нашия шофьор спря и ние трябваше да измине дълъг път от 450 км до Махачкала през цялата страната.

не много лесен начин до върха, всеки път, когато пристигат в Блед. По пътя на всички видове rastyushki. "Open" изглед към езерото през дължината на пътя. което води до платформа за наблюдение, в горната част. Гледка към езерото от пътя. начин. Надолу по пътя. който пропуска Oystritsa хълм. Уважаеми започна да ръми дъжд. на чакъл път, който води през малка област в гората. Вчера се върнахме по този път. Пътят на снимката изглежда плоска, в действителност, тя е приличен наклон.

Кисловодск спа парк и възхода на кабинковия лифт до върха, също носеше ярки картини. Определяне на Кисловодск като "Градът на слънцето" и местоположението алпийската беше много важно за нас. начина, по който времето се е променило в очите му. Минералната вода е ниската оловни облаци, замръзване. приятен аромат на планински въздух, защото Кисловодск най-високо планински курорт в региона. Добив на парка е много голяма, тя се простира до горната платформа лифт. Terrenkur маршрут покрай хълма Pine към кабинковия лифт. броеница и планини Red нд

Лети усети адреналина, някой удари енергия алпийски тундра, и някой е луд. река спокойно провеждане чистотата на морската вода. Прозрачен алпийски въздух. И по пътя отдръпването в далечината .... Пътят към тундрата започва с включване и изключване на пистата. Национален парк Rondane, алпийската тундра. малко езеро, откъдето реката Ула. По пътя, хубаво да се ходи или карам колело. може да има само с автомобил по черен път. ликвидация по протежение на реката. Да изплуват на повърхността. звукът се чува точно под краката си, очевидно водата в полза под скали. На някои места снегът е сив.

начина, по който направи спирка в водопад Tvindefossen течащо през красивия камък. Лодка, закотвена директно до жп гарата Flom. В момента се обучават автомобили Flåm Железопътна, подобни на тези, в които туристите пътуват наоколо. в сака срещу студения въздух ч и планински въздух, активно снимат на фона. Оказва се, че локомотив изтегли нашия влак в планински район, лов на патици в тунелите, докато пътувате. Порт Байкал - Слюдянка! Въпреки, че този път не е планински. и автомобили са били необичайно.

манастира отидохме g.Hershing. Разходка на няколко километра, пътят минава през гората надолу (което се оказа. В горната станция Wankbahn кабинковия лифт. Отидохме по пътя гора в подножието на планината (над Партенкирхен). Пътят не е много сложно. В началото на пътя на пътя минава през гората, понякога доста стръмно планина. След това те отидоха и ливади. 1000метра над морското равнище и принадлежи към най-планинските села на Германия. населението на цялото село. Ана е построена през 18-ти век. и се счита за най планинско село на енорийската църква в Германия.